Wednesday, July 11, 2018

Kasih abang adik

Rasa lega bila mereka selamat. Walau apa bangsa,negara dan fahaman agama. Dugaan selama itu yg mereka lalui pasti mencemaskan sanak saudara ,ibubapa . Well done to the rescuers.

Memandang wajah adik dan abang berdua terpancar kasih sayang . Lambat saja adik merengek,si abang cepat2 menghampiri sambil menyebut.... Abang ada berulang kali. Sejuk hati.

Hanya mereka berdua cucu cucu ciklicikson. Nun,jauh diibukota ,menjenguk mereka hanya sekali sekala. Dengan sakit demam yg selalu melanda, tenaga yg kurang upaya ,melawat mereka jadi payah juga. Bertuah mereka yang ada anak2 dan cucu2 didepan mata. Teringat saja,start kereta dapat berjumpa.

Raya haritu,mereka mengunjungi atuk dan nenek. Keletah si abang dan tenteramnya siadik terpahat dalam ingatan. Tapi macam2 la si abam....

Semoga tidak luput kenangan mereka berdua, ini gambar2 yang terakam. Aksi mereka mmg mencuitkan.

hai,saya abam 

Saya adik 

Time utk relax 2 dan santai2 sambil usha orang lalu lalang

Hai auntie eena,mailah main dgn saya

Auntie bolin pun ok juga

Waaaaaaah... depa buat tak tau saja. 

Alahai... abam f to the rescue
Adik jgn nangis. Abang ada . Abang ada. Kata abangnya
 My hope for them that they grow together as loving and caring brothers.Tak ada lain selain brotherly love. No sibling rivalry. Minta dijauhi dari sifat itu kerana efeknya bukan sedikit tau.Talian persaudaraan kalau sudah kukuh dan baik akan jadi membawa rahmat hingga generasi yg akan datang.

Thats all folks...bye.
Sayang abang dan adik

No comments:

Post a Comment