Friday, October 7, 2011

Stop it ,please

 

Stop it ! Stop calling me Fasa Sandaq.

I dont like being make fun of……

I like being Nina.

 

Mungkin itulah kata si nina bila namanya disamakan dengan aktress kontrovasi seantero Malaysia tu.

I dont like publicity.She said.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Look ! I dont need big palatial mansion to live in.Bakul paper lama pun cukup selesa sekali.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak perlu ikan tenggiri,kepala ikan kembung pun dah syukur sekali.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak perlu kasut Jimmy Choo….sliper plastik pun boleh saja disarungi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Plastik hitam ni pun boleh saja jadi baju bila hujan.

 

See….nina kan simple .Kan kan

12 comments:

  1. Kan Mamason, kaaan? Cayang Nina ...

    ReplyDelete
  2. Hehehe... seronok saya baca! Macam iya2 Nina yang cakap. :)

    ReplyDelete
  3. SALAM,
    BACA DAN MEMAHAMI. SYARIAT AGAMA MENJADI LANDASAN KITA

    ReplyDelete
  4. low maintenance je si nina, senang, hehehe

    ReplyDelete
  5. Betul ke nak pakai selipar tu. Hihi....

    ReplyDelete
  6. Nina woi! Amboi! Terima ajelah apa nama orang nak gelar tu. purrr...meow!

    ReplyDelete
  7. Ciksom,
    Ya yes yes.Nina is awesome as always.

    ReplyDelete
  8. kakcik,
    Si nina ni kadang kadang macam faham cakap kita...dan kadang kadang kita pun faham cakap dia.

    ReplyDelete
  9. KOG,
    Itu yang dia disenangi cikli dan mamason.Pandai ambil hati .Penghibur 2 orang tua kat sini.

    ReplyDelete
  10. Kakzakie,
    itulah slipper kegemaran dia. yang lain dia tak layan pun.

    ReplyDelete
  11. CFS,
    mana ada jalan.nanti orang ingat nina primadona...tak maulah....warkkkk.

    ReplyDelete