Wednesday, January 11, 2017

Sometimes... yes sometimes..

Yes sometimes,It feels like I was overdoing it. I was exaggerating. I was stretching myself to the extent that I could burst. My emotions I mean.

Been on that click websites settling bills and what not.
In the end its grossed a four figure amount. Whoooooit.
Apa pasai ni.... pasai apa jadi macam ni.

The bill for the house that been left unoccupied had ballooned over the years. The water bill had been overlooked and it had skyrocketed as well.

Macam nak tampaq pipi sendiri bila tangan dok ke sana sini settle all the bills which need to be settled.
Well...got to have that austerity drive enforced, Tak boleh dah ni. Astro saja dah berapa persen dari pencen tak seberapa. Broadband and phone bills pun macam mencekik darah. Tapi kalau tak dak broadband macam mana nak on blog. Matilah kerana itu saja yang aku suka buat. Nak kunjung mengunjung bergosip gosipan itu bukan amalan.Sejak zaman silam.

Bila hujung senja begini, rasanya tak mau tanggung lagi semua ni. Rasa nak lari masuk gua kurung diri.
Eleleleh.... la ni pun aku dok bertapa . And liking it....sometimes. Yes,sometimes.


No comments:

Post a Comment