Wednesday, September 21, 2016

Cantik buat mu buruk buat ku....

gambar googled
Beauty is in the eyes of the beholder.
Yaaap ....I agree.
Mungkin membiarkan pokok dan tumbuhan menjalar didinding cantik. Pada mata kita.
Tapi....pada mata orang lain buruk kekdahnya.
Apalagi kalau meliar tumbuhnya saja.

No.7...apa kabar mu
Dah lama aku tak kesana
Menjenguk mu
Sibuk betul tak menentu
Hingga kau pun aku tak tahu
Sakit demam mu...


Entah entah kau pun dah jadi macam ini....
Diselubungi misteri.....

2 comments:

  1. Kalau dijaga, amatlah cantik. Ambil masa yang agak lama hingga makan bertahun untuk menjalar penuh. Sewaktu saya di 'sana' dulu, setiap kali nak pergi kerja, saya pasti melalui sebuah apartment mewah yang dinding luarnya penuh dengan tumbuhan creepers ni. Saya pernah berangan ishhh kalaulah saya ada duit dan menetap dinegara 4 musim, saya teringin nak ada rumah seperti tu. Hahahahahahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uncle,
      actually,cantik kalau tumbuhan tu dijaga...
      tapi kalau terbiar mau jadi igauan jiran tetangga.
      Rumah orang kah atau ......heeeee seramnya.

      Delete