Tuesday, May 12, 2015

Anak dara saya

Hai,saya nina.
Cikson aka maam saya tukar nama saya jadi ninasandaq
Katanya sbb saya suka bersandar
Maka lekatlah nama saya jadi ninasandaq sampai ke la...
Tapi bila dia panggil saya dia just holler...Nina! Sandaq entah  dah lempar ke mana.

nama saya nina...dulu saya suka bersandaq tapi la ni suka memikiaq
di mana saja saya memikir dan memikir

Saya dah banyak kali melahirkan anak.
Tapi itulah...saya pun dah lupa nama anak anak saya.
Hanya tinggal sekor saja yang bersama saya di RBL.
Si Pong tu... itulah pengarang jantung saya.
Siang malam berulit dengan saya.Ada dia ada saya.
sayang anak beranak

Tapi anak saya si Pong dah besar panjang.
Dah jadi anak dara.
Dah tak lekat rumah...eeeow ke sana eeeow ke sini.
Jangan jadi minah rempit atau minah bohsia sudahlah.

comelkan anak saya

Oh ya..lupa pula
Si Pong ni kalau nak tidoq ,suka dalam raga
Amboi..tepi sikit biaq mama rasa.
dalam raga suka bersantai

Satu lagi...kegemaran dia berkawan dgn macam2 haiwan.
Tak kira sejenis,katak,burung dan juga ayam...
Hai....ada anak dara ni bukan senang ya,
Lagi lagi comel macam anak dara saya.
.

yang tepi tu matayaq pong...ehem ehem

No comments:

Post a Comment