Tuesday, January 6, 2015

Alahai anak anak.

Hai people
Nina sini.
Lama dah nina tak cakar laptop ni..sejak mamason tak dapat upload gambar,dia macam peram saja cerita nina dgn anak anak.
Yahooooooooooooooo..... malam ni cikson dah dapat import  dan resize gambar2 dari Nikon Coolpix dia.

Mula mula nak cerita bab anak anak nina.Masa lahir 3 ekor.Tam,Pong dan Bu.Entah macamana Tam sampai harini tak balik balik.Jadi tinggallah Pong dgn Bu saja.
Eh Cikson ni  suka bagi nama ikut selera dia.Kalau anak tu hitamTamlah nama dia.Kelabu Bu dan Tampong jadi Pong.
Ni lah anak anak nina.Nakal bukan main.Tapi disiplin kena jaga.So nina adakan time utk uruskan mereka.
feeding time
Garu time....gatallah mama

Main time....bumbung bocor ni

Cuci time.....kucing pun tau mandi

tu la sapa suruh panjat.Jatuh dah!

tidur time.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
Sssssh.....awatlah depa buka tv kuat kuat.
Mamason...anak2 nak tidoq!

That's all folk.Till we meet again,selamat malam.Bye.
 Nina yg tak sempat bersandaq


2 comments:

  1. Alahai...comelnya catatan ini...

    kapsyen pada gambar-gambar pun sangat menarik. :)

    ReplyDelete