hi awesome ,love you all

Sunday, July 13, 2014

amboi ...baik hatinya

Bunyi message masuk membangunkan cikson dari tidur.
Capai handphone dan baca message dari  +601281++++  yang berbunyi..
RM0.Your card telah berjaya.....bla bla bla GRAND PRIZE...shell....bla bla..

Seronoknya...
Duduk tak duduk menang GRAND PRIZE.
Boleh raya sakan ni
Hei...suka hati tak terperi.

Tapi...
the other side of me berhati hati
tak cepat percaya apa yang diberi
dengan segera internet dilayari...

Pembohong....Penipu
Dah banyak orang yang kamu tipu...
dah ada dalam Cari rupanya kisah kamu

Nah ni dia forum itu dulu..
googled ....
So adikkakakmaksaudaratokmenakan
Bila dapat message jangan lah dok percaya bukan bukan...
Tak ada lah orang yang ...amboi baik hatinya
Bagi kat kita senang senang dan percuma....

Ok bye.

2 comments:

  1. Mmg kena lbh berhati hati skrg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam macam orang makan orang ya.
      kita yang dengar pun risau juga
      mana tahu kalau kalau ada masa kita alpa
      Jadi adalah baik kalau kita gooooogle kalau nak tau apa apa.

      Delete