Tuesday, May 6, 2014

Hi its Tuesday..Its time for tales of tails.

Hari ni hari Selasa...its Nina's day, folks.
hi
Its been a long long time since mamason let me write in her blog.She had let Jade and Dell  grace the pages of her work before and I think its the first time she let me ......diskriminasi betul..

If you havent known me I'm Ms Nina and memandai saja mamason letak nama sandaq.Jadi ninasandaq.Well...I like to sandar a lot .It gives me pleasure to sandar on the steps.on the tv,at the edge of the bed...in fact anywhere.Hence sandar or sandaq.

My mum  is Jade and she has long gone and so is my bro..Dello.Mamason loved them very much especially that brute of a son Dell who liked to grit between his teeth...asyik grrrrrrrrrrrr saja memanjang.I dont quite know my pa as in all feline kingdom our pa are wayfaring creatures.Mana ada dia jaga kami masa kecil.Nak makan ada la ...perrrgh.





This morning mamason naik angin dengan nina.Dia didapur basuh pinggan masa tu.Nina rasa nak ter cingggg sesangat.So tak sempat nak keluar nina srettttt kat dinding dapur.Nak tau apa jadi?
Mamason ligan nina keluar rumah.Mulut dia becok marah...huiii. cenge.

Sekarang ni nina dia tak benar masuk.La ni melangutlah nina kat luar.Tapi best apa....ada pakwe..hehe.
Sat lagi habislah marah dia..

Till we meet again.Bye.

Ninasandaq

4 comments:

  1. nina, len kali cecepat gi toilet tau...hhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. nina.....nina tereksiden tadi.tak sempat nak keluar rumah Mamason marah macam nak runtuh langit..cabutttt,

      Delete
  2. He he... betui tu nina.. marah mama tak lama mana.. makchaq pun macam tu... kalau geng2 nina buat hai kat rumah makchaq... sat ja marah....lepas tu cayang..... balik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. makchaq,
      nina....manusia memang mudah lupa kan makchaq.

      Delete