Saturday, April 12, 2014

penghuni gua...bila ninasandaq melaram

Mesti ada yang hairan kenapa ada tajuk penghuni gua.
Penghuni gua kalau nak tahu adalah sesiapa...I mean ...sesiapa saja tak kira berkaki dua atau empat atau lebih yang bermastautin di rumah nombor 7 yang persis bagai gua...
Let me tell you why I call my home a gua..Sbbnya ...

Ruamh ni terletak ditengah tengah deretan rumah yang berderet deret.Kalau on wheels dah boleh jadi gerabak keretapi.Memanjang ke belakang dan bila ada yang memanggil didepan tentu tak kedengaran dibelakang.Melalui berapa kali entah reno sampai dah tak jadi rupa asal.Living room atau tempat melepak ada 5 tempat.Pilihlah yang mana suka.Nak bekas porch,bekas bedroom atau bekas kitchen...pilih saja..

Wait...kata nak cerita bab ninasandaq melaram...
Ok...here's a few snaps yang makcik tangkap masa ninasandaq dok mengadap cermin dalam bilik.Pandai dia nak melaram.Sebelum keluar rumah cari pakwe.. tinggal si squirrel terpinga pinga.


lawa juga aku ni...

nak mula mana dulu ya

oh kena letak maskara

lebihan lipstick kena sapu dulu


eh mana kasut saya..



tak jadi keluar...panas dan letih katanya
Semalam tergelak sakan makcik bila cikli bawa balik cerita ttg nina....amboi bohsia sunggoh.

No comments:

Post a Comment