Monday, October 7, 2013

Maraton....

Maraton tengok tv malam ni.
Start dari Buzz ...AF la tu,kemudian Kalau dah Jodoh dgn ustaz Kazim Elias terus dengan cerita merapu kedana AAida....Mulut Murai.
Tt dah tidur lepas dinner dan  menelan  ubat  dr.hohoho..jarang dia menonton sejak dia mengambil ubat itu.
Squirrel pun tidak berada ke rumah...kalau tidak waktu ni dia dah merengek ajak tidur.
Eh ni bukan rekaan tau..Siekor panjang ni bila nak tidur dia akan merengek panjang dan mencari mak angkat dia...Dan bila tengok dia dok lentuk lentuk begitu,cikson selalu tanya dia....nak boom ka?Rasa macam bela anak kecil pun pula.

Petang tadi dia cuba nak tackle tt.Tapi tt tak berapa layan.Dan bila lihat cikson berbaring dekat tt dia terus lompat dan pura pura kejung dekat sebelah....haha so comical.Kakaten selalu ketawakan dia bila lihat badannya melunjur begitu.His paws cupped up or curled on the bed.

Hari ni juga cikson maraton baca forum and terbacalah satu artikel berbunyi:
Parents from Hell......kisah tentang kanak kanak 6 beradik ditinggalkan ibu ayah.Kesian sibongsu yang hanya berusia beberapa bulan.Tentu dahaga yang tak terkira bila lebih 24 jam tidak disusukan..Kisahnya ibubapa kerap bergaduh dan kali ini dua dua sekali menghilang diri.Tertanya tanya juga apa jadi pada mereka.Mungkinkah ibu mereka telah menemui ajalnya kerana si abang sulung beritau emak dah mati....semoga misteri mereka segera diselesaikan.

Juga berita tentang 2 mayat dalam boot kereta di R&R.Tak kurang juga kisah bfgf yang dirompak dan disumbat dalam boot di genting Highlands

bukan maraton tapi walkaton
Aduh....kejadian kejadian di Malaysia ni macam bermusim.Bermarathon.Satu start terus berangkai.





No comments:

Post a Comment