Tuesday, March 27, 2012

Yo ho ho ho,he he he

 

Tiga minggu berturut turut pergi balik KL buat badan yang tak berapa nak muda ni terus jadi longlai.Jadi hari Isnin aku ke klinik berjumpa doktor.

Huih….punyalah lama dok rtunggu untuk mendapat rawatan.Orang tidaklah ramai mana malam tu.

Bila namaku di panggil,aku menapak ke dalam bilik rawatan.Orang yang berada dalam bilik tu bukan doktor wanita yang aku jadi pelanggan tetap.

Apa sakit puan…..err makcik.

Maka aku pun teruslah menerangkan ttg sakit yang ku alami.Selepas mewawancara aku,dia mencapai alat untuk mengukur blood pressure.

Aduih…..rasa kembang lengan ku seperti nak meletup.

Hmmmm…..rupanya makcik ni ada darah sikit naik.

Selepas itu dia ambil darah untuk test sugar level….terendah lah pula nampaknya.

Oh tulah sebabnya aku macam yoyo saja.

 

Yo ho ho ho,he he he

 

Tapi yang tak berkenan tu bila aku lihat kuku panjang doktor lelaki itu.Rupanya juga mengingatkan aku akan Sosilawati……

2 comments:

  1. Salam,

    Lelaki kuku panjang ker? Tak kira bangsa aper, memang geli geleman nengok..
    Anyway, mamason get well soon yea..dah berumur memang penat dan lesu kalau travel jauh2, nak2 pulak every week..
    Take care

    ReplyDelete
  2. Kesemua kuku doktor lelaki itu panjang macam kuku bintang filem Hong Kong.First time jumpa doktor lelaki macam tu.Serebeh macam baru bangun tidor.
    Tapi dia teliti dengan patient.

    ReplyDelete