Thursday, January 26, 2012

Sewa bilik 3…..pindah lagi


Ha,itu dia lori dah sampai….Yeay kita pindah

Dengan kunci ditangan,ninasandaq dan boboi mengangkat dan mengangkut barang barang mereka ke rumah baru.

Rumah baru ada tukang kebun,tukang masak dan tukang cuci.Kalau tak mahu yang tua,yang muda pun ada.Kami panggil dia abangwi.Sentiasa berbakti.Petang dan pagi,kalau malam dia cuti.

Ada skylight dan boleh dibawa ke mana mana.Hebat kan…..

8 comments:

  1. Tambah selesa nampaknya ninasandaq dan boboi ye... rapi juga penjagaan diberikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakzakie,
      Nina dan anak saudaranya diberi keistimewaan...boleh lepak dimana saja.Yang lain kena tinggal kat backyard saja.
      Mereka pandai jaga diri ...tu yang semua orang sayang.

      Delete
    2. Wah...dari studio pindah ke penthouse? Kayo ko Sandaq? Untung Boboi dapat kakak kaya, boleh menumpang tuah. purrr...meow!

      Delete
    3. CFS,
      Boboi nampak rapat dengan nina dari emaknya ricci.Dan jgn tak tahu ninasandaq very possessive.Marah dia kalau orang dok panggil boboi.Really funny catlah si ninasandaq.

      Delete
  2. Replies
    1. Tu yang tingkap boleh buka tengok langit macam kereta.Beg koyak tu jadi mainan dua beranak.

      Delete
  3. hahahaha
    golek cheqna suker
    macam2 =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cheqna,
      In fact bila tengok aksi dua dua mereka,terasa kita dihiburkan.Pertunjukan sarkis pun ada.

      Delete