Friday, September 30, 2011

kakak ku Gangster

 

Ni,sinina…..nama glamer ..Fasa Sandaq

nina

Ni pula si Tam….. sebab dia hitam.Masih belum tau apa apa hal dunia.

sitam

 

Si Fasa Sandaq ni fikir rumah no 7 harta toknenek dia seorang.

Jadi bila ada yang ingin tumpang…….inilah terjadi.

dush dush

jegilkan mata

dushdush dush lagi

Miss Fasa Sandaq kena sebiji sampai terduduk. Hehe .Size doesnt matter

 

 

Which took me into years and years back……..

Inilah yang dikatakan SIBLING QUIBLING.Found a nice article in GORGEOUS.Make a good reading.

7 comments:

  1. mamasita ,
    Tam :asyik kita saja kena buli...sekali kena lawan juga.

    ReplyDelete
  2. SALAM,
    MINAT JUGAK NAK PELIHARA KUCING ! TAPI ISTERI TAK BERAPA SUKA. LECEH NAK JAGA, KATANYA

    ReplyDelete
  3. LF
    Sebenarnya suami yang sayang sangat kat kucing kucing tu.Makcik mula dulu tak berapa suka...tapi tersukalah pula la ni.
    Yang leceh tu memang betul.Eee kdg geram juga.

    ReplyDelete
  4. Kucing pandai bergurau senda yang membawa bahagia!

    ReplyDelete
  5. Azie,
    Ingat manusia saja ada character,rupanya kucing pun juga...manja ada,mengada ada,apa aku kisah ada...entah apa yang tak ada.

    ReplyDelete
  6. I love this post :-) and the pics! Thanks for sharing!

    Take care and hope to see more pics in the future!

    Salam

    ReplyDelete