Thursday, July 28, 2011

apa ku kisah

 

Apa yang depa dok bertempik tempik kat tv depan tu.Riuh rendah gegak gempita hebatnya.Oh 90,000 orang dok bertapa bergua di Bukit jalil tengok 22 orang berebut sebiji bola.

Golllllllllllllll.  Ehhhh tak masukkkk.Apa dahhhhh.

Hoi awat main macam pon ni…..

Begitulah antara kata kata ‘perongsang’ mamason masa dia dok tengok tv dengan bangwen.Kalaulah ada pakli lagi riuh lah suasana depan tv depan tu.Dia ke Bagan atas urusan seri paduka baginda .hehe.

 

Mamason.please please lower your volume.You make my blood go upstairs.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bingit sunggoh sampai terganggu tidor aku

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tak berapa lama kemudian,paen dah tutup siaran.Jemu dia kata.Sebab sebiji gol pun tak masuk lagi.Hoooray!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dapatlah aku tidor dengan nyamannnnnnya. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Apa aku kisah.

7 comments:

  1. Samalah kat rumah ni pun. Sakit telinga kita. har har har *evil laughs*

    ReplyDelete
  2. Nina : Tu yang nina masuk dalam beg,supaya tak nampak depa bising.Adoi sakit kepla.

    ReplyDelete
  3. saya pun tak kisah...mmg tak suka tgok bola. kita geng nina yer.

    ReplyDelete
  4. Kesian dia. Sampai menyorok dalam beg kertas. :)

    ReplyDelete
  5. ya allah! comelnya budak ni tidur dalam beg!

    ReplyDelete
  6. cikgu...
    aksi kucing mmg menarik...
    mcm budak2 kecik - (anak kita) jugak...

    ReplyDelete
  7. Hani,
    kakcik
    KOG
    Akak,

    Nina ni nampak ada bakat macam Dello. Macam macam kerenah dia.Mungkin pengganti Dell yang dah lama tak balik.
    Tapi dia tak gemar bertukang macam Dello.Jadi tak nampaklah aksi panjat memanjat.
    Kadang kadang hati yang rawan jadi terhibur tengok gelagat dia.Apalagi dengan muka dia yang inesen tu.
    One more,she talks back.

    ReplyDelete