Thursday, January 13, 2011

Minyak dimana kau?

Gila.Balik dari sekolah aku terjah supermart itu.Tadi dapat informasi disitu ada minyak.

Dik ,minyak satu

Dah habislah kak.

Masuk hari ni dah 2 minggu misi mencari minyak di kedai tidak berjaya.Samaada aku terlewat atau memang tak ada.

Hoi…macam mana nak goreng bawal yang aku beli kat sekolah?

Aku teringin nak makan bawal goreng panaaaaas  Sg.Dua.

4 comments:

  1. Di Tesco dekat rumah saya ada banayk minyak masak - tetapi hanya jenama Tesco sahaja. Jenama lain cuma ada sebotol dua!

    ReplyDelete
  2. pakai je minyak jagung makcik~~

    ReplyDelete
  3. Kita tak per lagi tak de minyak, boleh ubah menu tapi kesian kat peniaga yang berniaga makanan, lagi lah haru bila tak de minyak..

    ReplyDelete
  4. Kakcik,
    Terpaksalah ke AS untuk cari minyak nanti.Kat perlis tak ada Tesco.

    Bujal,
    Minyak jagung mahei.

    Marina,
    Kesian terputus rezeki mereka.

    ReplyDelete