Monday, January 10, 2011

Frust menongg--g

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sunggoh tak fahamlah kami,eh kenapa ya asyik bertempik hari tu.

La hari tu yang depa ramai ramai dok depan tv.

Sebentar pakli bertempik.Sebentar mamason menjerit

Pening kepala kami,nak tidoq pun tak senang.

GOLLL…..  Oi awat bodoh …..baliklah……entah apa apa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ada hari pula dengar depa dok nyanyi Happy Birthday

Depa makan makan

Depa bagi hadiah

Depa kiss kiss….eee malulah.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tapi untuk kami apa pun tak ada.Makan pun tak ajak sama.

Tak aci sunggoh.

Ni yang frust ni.Apa depa kata ….frust menonggeng….issssh.Grrrrrrrr.

Dello

4 comments:

  1. Kesian Dell.. sampai hati depa, kan? :)

    ReplyDelete
  2. Dear Dell

    Sebak hati aunty tengok Dell bertafakur kat tepi tingkap cam tu. Ehh.. Dell really bertafakur atau tengah jeling2 cik Meow sebelah rumah??

    ReplyDelete
  3. Dell,
    Takpe, bila depa nak manja-manja, ignore je. purrrr....meow!

    ReplyDelete
  4. Hello Dell yang garang nak mamps,
    hahaha. Rindulah kat Dell ni,mama nak gambar dia tak yang jelir2 tu? Love u Mama

    ReplyDelete