Friday, April 9, 2010

Separuh jiwa

 

 

Song : Separuh jiwaku pergi
Artist : Anang


Separuh jiwaku pergi
memang indah semuanya
Tetapi berakhir luka
Kau main hati tanpa sadarmu
Kau tinggal aku
**
Benar aku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku
Kau bilang tak pernah bahagia
Selama dengan aku
Itu ucap bibirmu
Kau dustakan semua
Yang kita bina
Kau hancurkan semua..
repeat **

Benar ku mencintaimu
Tapi tak begini
Kau khianati hati ini
Kau curangi aku
Kau dustai aku
benar ku mencintaimu.

 

It was on our drive home one evening. Pak Li had the radio on. Well when this song was aired I couldnt help but had tears running my cheeks.

Hai dok teringat sapa pulak ni.

Yes, teringat someone yang mengalami keadaan macam Anang Someone I love. I truly love no matter what.My girl.

No comments:

Post a Comment