Wednesday, April 21, 2010

how are you?

 

Setiap kali bertemu kawan rakan, my subordinates and my ex teachers these questions are apt to be asked:

Cikgu apa kabar?

buat apa sekarang?

And my all ever ready answer is :

Alhamdullilah.Baik

Dok kat rumah sahaja.

 

The answers could be:

I feel rotten.Sick.Lonely.Useless.Bored.

And this afternoon , I came across a website with questionnaires on:

When will you  d-e?

Nonchalantly ,I answered the quiz

After scoring , the look  was dismal.

I dont have much time !

Awat tak.

Makan lalu sentiasa

Berat badan bertambah tambah.

Excercise….elek  …zero.

Tidoq terlebih la pulak

Rungsing 24 jam.

Duit pelan nak habih

Awat tak mati cepat!!!! ha ha . Takut.

Lawak kan!

I told pakli.Dia ketawa terbahak bahak. huissh.

Hey  besok book tiket round the world!

image agak agak boleh ke sampai angka ni.

No comments:

Post a Comment